Swedish Meatballs

Halli hallå! Det blir en del mat här på bloggen som ni kanske märkt. Det finns en anledning till det, jag älskar mat! I veckan slängde jag ihop lite köttbullar, det gick förvånansvärt fort och det var verkligen riktigt gott!!
 
Den här veckar har jag fått leka lite ingenjör på jobbet. Jag har programmeriat en liten grej så att den blinkar som jag vill, men ochså så att den mäter strömmen som bildas när jag snurrar på en liten pinne på en motor, det var kul!! 
 
Det stora projektet på jobbet nu är att ta fram en liten grej som ska ligga i vatten och mäta olika saker. I den här grejen så finns en platta som en av ingenjörerna har designat. Idag fick jag prova att bygga ihop en sån. Han som hjälpte mig är verkligen entusiastisk och tycker att jag och de andra sommarjobbarna ska komma på något och förbättra världen, så jag ska försöka komma på något, haha.
 
 
#1 / / rememberthiis.blogg.se:

Mums :D

Svar: Ja verkligen!!
Frida Randén